Träningsmatch på lördag 31/1
På lördag kommer vi att spela en träningsmatch mot morön i Bollhallen kl 13:00. Vi spelar 3X20 minuter med matchställ och domare. Vi vill att ni under veckan meddelar om ni kan spela matchen eller inte så vi vet hur många som kommer och hur vi skall kunna ställa upp ett lag. /Erik J
A-lag Herrar
27 jan 2015
0kommentarer
Träningskläder!!
Nu på onsdag den 28/1 och nästa onsdag den 4/2, mellan 18.00-19.00 så finns det möjlighet att prova ut och beställa träningskläder på Intersport inne i centrum. Vi från herrgruppen har bestämt att Sunnanå står för 50% av kostnaden för träningskläder (gäller inte fotbollsskor). Så ni betalar själva 50% av de priser som gäller nedan. Sen kommer det att finnas Nike representant på plats, så det är 20% rabatt på Nike skor. Sen har ni 15% rabatt på allting i butiken. Komplett paket innehållande. Overall T-shirt , shorts ,strumpa. 959:- Tillkommer initialer 20kr per bokstav. Overall lös-tröja byxa kan köpas i olika storlekar. 638:- Tillkommer initialer 20kr per bokstav. T-shirt 199:- Shorts 149 Strumpa 59:- Så här kan ni välja lite själva hur ni vill ha det kopplat till behov! Lasse Åberg siktar på att dyka upp på träningen på onsdag och har med sig övergångshandlingar för Bureåkillarna. Så bra om så många som möjligt kan komma på träningen på onsdag. Varmt välkomna! Herrgruppen via Krister
A-lag Herrar
26 jan 2015
0kommentarer
Träning i morgon onsdag o torsdag
Vi tränar i tältet i morgon onsdag kl 20:15 och en timme framåt. Den tiden är också stående framöver. Därefter på Soo Shim på torsdag. Samma tid. Återkoppla på gästboken om ni inte kan komma.
A-lag Herrar
20 jan 2015
0kommentarer
Samarbete med Soo Shim!
Vi kommer från och med den här veckan att inleda ett samarbete med Soo Shim! Dels har de mycket fina lokaler för styrketräning, men också för gruppträning med laget. Vi kommer att köra igång nu på torsdag den 22/1, ombytta och klara 20.15 i Soo Shims lokaler. Träningen kommer att pågå i 60 minuter och det kommer att handla mycket om styrka, smidighet, snabbhet. Vi kommer också att erbjuda alla spelare en bra möjlighet kopplat till månadskort på Soo Shim! Det kostar normalt 300 kronor/månad att träna där, men vi från herr kommer att betala en mellanskillnad så att det kostar endast 100 kronor/månad/person. Gäller från och med 1 februari till den 30:e november. Kostar med andra ord 1 000 kronor för var och en av er. Detta kort är högst frivilligt och ni har möjlighet fram till den sista januari att meddela ert intresse. Erik samlar in intresset från er! Hoppas att ni får en härlig träning i kväll när Bureåkillarna dyker upp!! /Krister
A-lag Herrar
19 jan 2015
0kommentarer
Första gemensamma träningen med Bureå
På måndag gör vi vår första träning tillsammans med Bureås killar/lag som är på väg över till oss i SSK. Detta skapar bra förutsättningar för att vara många på träningarna, ha bra fart och kvalité på dessa. Viktigt att så många av oss som möjligt då också dyker upp och detta blir starten på vad som kommer bli ett roligt år. Se till att vara på plats senast 20:45, ombytt senast 21:00 så hinner vi också prata lite inför träningen. /Erik
A-lag Herrar
16 jan 2015
0kommentarer
Visa fler nyheter