Medlems- och deltagaravgifter för 2015!
När vi summerar hur många som har betalat medlems- och deltagaravgiften för 2015 så kan vi konstatera att det ser ganska tunnt ut!! Den är viktig av lite olika anledningar, dels för att det är en viktig inkomstkälla för föreningen, då det kostar ca 120 000 kronor att driva ett div 4-lag. Men också att det ingår en idrottsförsäkring om man blir skadad. Som det ser ut just nu så har följande betalat: HerrA Victor Jakobsson Ludvig Hansson Johan Wahlberg Razmus Lindgren Hassan Yosefi Johannes Envall Dawit Tesfu Erik Tjernkvist Filip Bergkvist Dino Lagundzic 10 spelar som har betalat på en trupp på ca 23-25 spelare är helt enkelt för dåligt! Då tvingas vi från föreningens sida att vara lite tuffare. De som inte har betalat senast fredag, spelar inte i domarcupen! Då får Erik och Simon använda sig av spelare från Sunnanå 2 som har betalat. Har ni svårt att betala allt på en gång, då tar ni kontakt med Anneli på kansliet och ber att få göra en avbetalningsplan. Titta på tidigare nyheter för att se hur ni praktiskt ska gå till väga för att betala och hur mycket ni ska betala. Herrgruppen via Krister
A-lag Herrar
7 apr 2015
0kommentarer
påminnelse om LOPPIS
Hej! Som det står i rubriken kommer Sunnanå SK att ha en loppis den 28 mars mellan 10 - 14 på kansliet. Där kan ni fynda kläder, skor, möbler och mycket mera. Välkommen PS. Man kan givetvis komma in på kansliet före den 28 mars och kolla.
A-lag Herrar
17 mar 2015
0kommentarer
Truppen inför matchen mot Rönnskär
Samling Guldvallen på lördag kl 14:45 Tjern Hassan Daniel Eson Envall Honken Palle Walle Pont Javid Musse I Dawit Petter Quintero Razmus Abdi Musse H Glöm inte att ni ska betala medlems och deltagaravgift också.
A-lag Herrar
12 mar 2015
0kommentarer
Medlems och deltagaravgift för 2015!
En viktig inkomst för en förening är medlems- och deltagaravgiften! Den ska bidra till att betala de kostnader som finns för att driva en förening. Anneli från kansliet meddelade att endast 2 spelare hade betalat sista februari! Ska ni spela träningsmatcher så ska medlems- och deltagaravgiften vara betald. En viktig anledning är för att försäkringen via Folksam ska vara giltig. Så se till att lösa det i veckan om ni vill spela match till helgen! /Herrgruppen via Krister Gör som nedan: Medlems- och deltagaravgift 2015 OBSERVERA!! Ni kan nu även betala via Swish till nr 123 350 08 65 - Betala medlemsavgift till Sunnanå SK till vårt bankgiro 234-7680 eller via Swish 123 350 08 65. Du kan självklart också betala direkt på vårt kansli. - Förutom betalningen skall du meddela namn, adress, telefonnummer, person- eller födelsenummer, mailadress samt om du är spelare eller ledare i något lag. Medlemsavgift enskild medlem 250,- Familjemedlemsskap 400,- (Kom ihåg att registrera alla i familjen dvs även föräldrar och ej aktiva.) Stödmedlem 100;- Deltagaravgifter 2015: 7-12 år 700 kr (födda 2008-2003) 13-16 år 750 kr (födda 2002-1999) 17-19 år 850 kr (födda 1998-1996) 20 år - uppåt 950 kr (födda 1995 och tidigare) För de flesta av er innebär det 250 kronor i medlemsavgift och 950 kronor i deltagaravgift. Sammanlagt 1 200 kronor. Spelarförsäkringen börjar gälla när alla avgifter är inbetalda. Behöver du delbetala din avgift är du välkommen att höra av dig till kansliet på tel 0910-73 40 40
A-lag Herrar
8 mar 2015
0kommentarer
Utförsäljning av kläder, möbler, skor
Vi kommer att köra utförsäljning av kläder, möbler, skor m.m till mycket bra priser på kansliet nu på tisdag 10/3 kl 18-19.30 Både begagnat och nytt. Kom förbi och fynda både till fotbollssäsongen men även övrigt! Alltså kansliet nu på tisdag 10/3 kl 18-19.30 Sprid detta till samtliga föräldrar och barn i era lag!!! Välkommen! Med vänlig hälsning Anneli
A-lag Herrar
7 mar 2015
0kommentarer
Visa fler nyheter