Stenis förlänger!
Stenmark har redan ett par säsonger i Sunnanå. I år fyller hon 21 år, hennes moderklubb är Bureå IF men hon har spelat två säsonger med Sunnanås F19-lag och flyttades upp redan förra säsongen till A-laget. Vi på läktaren kunde se hur ”Stenis” utvecklades enormt under förra säsongen, där hon framför allt spelade mittback och mittfältare och vi ser fram emot att få fortsätta följa hennes utveckling i Sunnanådressen!
A-lag Damer
9 jan 2017
0kommentarer
Välkommen på Sunnanåcupen!
Varmt välkomna till Sunnanåcupen! 5-7 januari i Balderhallarna. Fartfyllt, roligt och en riktig folkfest. Spelschema: http://www.cupmate.nu/cup/sunnanacupen
Sunnanå SK
4 jan 2017
0kommentarer
Sunnanåcupen
Varmt välkomna till Sunnanåcupen! 5-7 januari i Balderhallarna. Fartfyllt, roligt och en riktig folkfest. Spelschema: http://www.cupmate.nu/cup/sunnanacupen
A-lag Damer
4 jan 2017
0kommentarer
Sunnanåcupen
Varmt välkomna till Sunnanåcupen! 5-7 januari i Balderhallarna. Fartfyllt, roligt och en riktig folkfest. Spelschema: http://www.cupmate.nu/cup/sunnanacupen
A-lag Herrar
4 jan 2017
0kommentarer
Wilma Vidmark fortsätter i Sunnanå
Nu har också Wilma Vidmark bestämt sig för att fortsätta i Sunnanå under nästa säsong. – Jo, jag har inte skrivit under än, men allt är klart och jag tycker att det känns bra, säger hon. Trots att det är träningsuppehåll i december och träningen med laget inte drar igång förrän i januari, så är det full fart på Wilma. Det blir tre pass i veckan genom fotbollsgymnasiet och så pass på Friskvårdskompaniet dessutom. – Det är ju sista året i gymnasiet så det är ganska mycket med skolan just nu så här före jul, säger hon. Wilma går sista året på tekniklinjen i gymnasiet och tar studenten till våren. Wilma Vidmark har varit med i A-truppen och naturligtvis även spelat i F19 under de två senaste säsongerna. – Under den senaste säsongen var jag i början med i startelvan några gånger, men jag har nästan i varje match fått göra inhopp. Därför har det också blivit mindre spel i F19 i år än det var under 2015. Wilma spelar på kanten. – Jag har fått spela som yttermittfältare och ytterback och det blir kanske så nästa säsong också. Vi får väl se vad Jenny Svanberg säger. – Jenny känns bra som tränare och coach. Hon kan fotboll och är bra som person, så den kommande säsongen känns verkligen spännande, slutar Wilma
A-lag Damer
4 jan 2017
0kommentarer
Visa fler nyheter